FANDOM

Chanelki
Chanelkid
Nazwa: Chanelki
Relacje: Przyjaciółki (dawne rywalki)
Status grupy: Aktywna
Członkowie: Chanel Oberlin (Chanel #1), Sonya Hermann (Chanel #2, nie żyje), Sadie Swenson (Chanel #3), Chanel #4 (nie żyje, Libby Putney (Chanel #5), Hester Ulrich (Chanel #6, była)

Chanelki to piękne, modne, skąpe i zarozumiałe dziewczyny. Są najpopularniejszą grupą na Wallace University oraz w bractwie Kappa Kappa Tau. Wszystkie są swoimi najlepszymi przyjaciółkami, a znane są głównie z okrucieństwa w stosunku do innych ludzi. Nazwa grupy pochodzi o liderki o imieniu Chanel Oberlin, nie chce ona znać imion dziewczyn z grupy, więc każda z nich ma wyznaczony numer, żeby Chanel mogła ich odróżnić.   Poznać ich przyjaźń możemy w pierwszym odcinku, jednak zaczęła się ona przed tym czasem. Wydaje się, że ich przyjaźń kończy się w Seven Minutes in Hell, jednak w następnych odcinkach zostaje ona umocniona. Obecnie Chanelki przebywają w szpitalu psychiatrycznym, ponieważ Hester przekonała wszystkich, że to one są odpowiedzialne za wszystkie morderstwa na kampusie. Zrozumiały one tam, że postępowały źle i już na zawsze chcą pozostać w psychiatryku. 

Historia

Odcinek 1

Scream-queens-chanels

W pokoju pani Bean

Chanel Oberlin przedstawia się jako królowa bractwa Kappa Kappa Tau oraz przedstawia swoje minionki. Mówi, że nie chce znać imion tych dziewczyn, dlatego znane są jako Chanel #2, #3 i #5. Wyjaśnia również, że #4 umarł na zapalenie opon mózgowych.

Kiedy dziekan Cathy Munsh wraz z Gigi Caldwell ogłasza swojej plany dotyczące przyjęcia do bractwa każdej dziewczyny, która dostała się na uniwersytet Wallace numer 5 idzie powiadomić o tym Chanel, wywołując u niej oburzenie.

Chanel Oberlin wpadła na pomysł, żeby udać walkę z sprzątaczką Aghata Bean dzięki której dziewczyny kandydujące do Kappy miały się przestraszyć. Następnej nocy pozostałe chanelki poinformowały, że w pokoju szprzątaczki znajduje się straszna rzecz. Chanelki udają się do pokoju pani Bean i zauważają satanistyczny kolaż z Chanel. Zdenerwowana Chanel wraz z swoimi minionkami i pozostałymi dziewczynami udała się do kuchni, gdzie nieświadomie zabiła szprzątaczke paląc jej twarz w wrzącym oleju frytkownicy. Grace Gardner wychodzi z kuchni, aby wezwać policję, lecz Chanel grozi, że zwali całą winę na nią. Przekonuje ona także do tego pozostałe dziewczyny, oprócz Zayday Wiliams (dobra przyjaciółka Grace). Dziewczyny ostatecznie decydują się umieścić ciało pani Bean w zamrażarce.

Tumblr nvd9z1752d1uz0gi1o1 540

Podczas tygodnia piekła

Chanelki postanawiają podjąć się przysięgi krwi, która ma zapewnić, że żadna z nich nikomu nie wspomni o tym co stało się tej samej nocy w kuchni. Chanel #3 przyznaje się, że ma HPV, natomiast Chanel #2 boi się, że zostaną złapane przed policje, więc postanawia wrócić do domu. Podczas pakowania się #2 zostaje zamordowana przez Czerwonego Diabła. Chanel #3 i #5 krzyczą, kiedy odkrywają ciało numeru dwa i informują o tym Chanel. Chanel wieży, że Aghata Bean wciąż jest żywa i mści się, ponieważ jej ciało zniknęło z zamrażarki.Chanelki postanawiają urządzić Tydzień Piekła, która ma zadecydować, które dziewczyny dostaną się do bractwa. Numer trzy i pięć przejmują dowodzenie (ponieważ Chanel idzie porozmawiać z Grace proponując jej zostanie numerem sześć), zakopują kandydatki po szyję w ziemi zostawiając je na całą noc. W środku nocy zakopane dziewczyny słyszą przerażające dźwięki, okazuje się, że to kosiarka na której siedzi Czerwony Diabeł. Odcina on głowę kosiarką jednej z dziewczyn.

Odcinek 2

Chanelki nie wiedzą co zrobić z ciałem numeru drugiego. Hester zakrada się do pokoju i sugeruje żeby umieścić jej części ciała w malakserze. Chanel jednak decyduje się umieścić ciało #2 w zamrażarce, w której spoczywała pani Bean.

Boone idzie porozmawiać z Chanelkami, mówi, że ma potrzebę powiedzieć wszystkim, że jest gejem. Proponuje on, żeby mógł zamieszkać w Kappie, Chanel podoba się pomysł, ponieważ dałoby to jej dobrą opinię jako pierwsza dziewczyna, która akceptuje geja w bractwie Kappa. Chanel #5 nie zgadza się, ale Boone wciąż jest otwarty na propozycję.

Odcinek 3

Grace rozmawia z Chanel #5 o randkach Chanel #2 i Chada Radwella. Okazuje się, że numer trzy i pięć też miały z nim romans. #5 mówi, że Chad pokazywał jej swoją kolekcje noży, następnie Chanel schodzi po schodach wraz z odmienioną Hester, która stała sie Chanel #6. Nie spodobało się to numerowi piątemu.

Odcinek 4

Chanelki wycinają dynie z okazji zbliżającego się Halloween, wtedy też Zayday Wiliams ogłasza, że będzie kandydotwać na nowego prezydenta Kappa Kappa Tau.

Odcinek 5

Odcinek zaczyna się, gdy Chanelki rozmawiają z projektantem ogrodu z okazji Halloween. Następnie udają się do szafy, gdzie Chanel przedstawia ich stroje na Halloween. Chanel #5 wdaje się w małą kłotnie z liderką grupy. Dziewczyny z Kappy siedzą w głównym pokoju, ponieważ dziekan Munsch ma ważną wiadomość do ogłoszenia. Zapowiada, że przed morderstwa uniwersytet zostanie zamknięty, a w 

Tumblr nyn4iwDgcK1s59ho2o2 1280
halloweenową noc będzie godzina policyjna. Chanel #6 wkracza do kuchni, aby zobaczyć co robi numer pięć. Ta jest wściekła na Chanel, ponieważ uważa, że ją nie docenia. Numer szósty proponuje #5 wydanie morderstwa Chanel. Numer 5 i 6 udają się następnie do pokoju Jennifer i przekonują ją do połączenia sił przekupując ją świeczkami Chanel, które są dużo warte. 

Chanelki i Jennifer patrzą na jak policja zabiera liderkę ich grupy. Ojciec Chanel #3 wpłaca kaucje dzięki której #1 może wyjść z więzienia. Potem Jennifer i Hester przekonują Oberlin, że za wszystkim stoi Chanel #5. W nocy trwa głosowanie na nową przewodniczącą Kappy. 

Odcinek 6

Zayday Wiliams staje się współprzewodniczącą z Chanel. Numer trzy i pięć idą na góre sprawdzić jak czuje się Chanel. Okazuje się, że jest zadowolona, ponieważ to część jej planu Chanel umiera ostatnia

Zayday jak współprzewodnicząca postanawia zorganizować Pidżama Party, dzięki czemu mają lepiej się poznać i dowiedzieć się, kto morduje ludzi na kampusie. Podczas imprezy gaśnie światło, a ktoś włamał się do systemu zabezpieczeń. Chanel dzwoni po swojego chłopaka, do bractwa Kappa przybywają chłopaki z Dickie Dollar Scholars. Podczas gry w Siedem minut w niebie dochodzi do morderstwa. Chad odnajduje tajne przejście dzięki któremu Czerwony Diabeł dostał się do Kappy. Chanel i Zayday postanawiają udać się do podziemi, gdzie atakuje je morderca. Chanel ratuje Zayday przed siekierą Czerwonego Diabła. 

Odcinek 7

Tumblr nyn4iwDgcK1s59ho2o3 1280

Na pogrzebie #2

Chanelki widoczne są na pogrzebie Chanel #2.

Po pogrzebie Chanel jest zdenerwowana, że Chanel #2 spała z Chadem. Dziewczyny w nocy używają satanistycznej tablicy, aby skontaktować się z duchem #2. Dzięki tablicy numer drugi informuje, że to Chanel jest morderczynią. Pozostałe Chanelki postanawiają zabić swoją liderkę, jednak się nie udaje. Chanel #2 kontaktuje się z Chanel #1 w śnie i godzą się.

Odcinek 8

W domu Kappa Kappa Tau Chanel rozmawia z resztą chanelek, aby sprawdzić jakie dowody zdobyli dowodzące, że Zayday i Grace są morderczyniami. Okazuje się, że nie mają dowodów na żadną z nich. Chanelki postanawiają zatrudnić Denise, żeby ta udowodniła, że Zayday jest morderczynią, Chanel #3 oferuje się $3 mln. Jednak nie udaje jej się nic zdobyć i ta proponuje przelanie jej 10% z obecanej pensji. 

Odcinek 9

Chanel #3 informuje o spotkaniu z duchem Boone. Denise zaczyna opowiadać Chanelką różne straszne historie stwierdzając, że tej ostatniej nocy w Kappie wszystkie zostaną zamordowane przed Czerwonego Diabłaa albo ducha Boone. Straszne historie tylko sprawiają, że dziewczyny jeszcze bardziej się boją. Chanel #5 postanawia wrócić jak najszybciej do domu, kiedy z powrotem wraca do Kappy mówi, że w aucie zaatakował ją Czerwony Diabeł. Chanel z numerem 3 i 5 zastanawia się co zrobić z tym, że numer 6 ponoć jest w ciąży z Chadem. Okazuje się, że Chanel #6 wymyśliła ciąże, rozgniewana Chanel spycha ją ze schodów.

Odcinek 10

Chad spędza święto dziękczynienia z Chanel, gdy nagle niespodziewanie przybywa Hester. Rodzina Chada obrażają Hester oraz Chanel. Wreszcie obie mają dość i się godzą, a Chanel zrywa z Chadem.

Chanel i Hester wracają do domu Kappy na święto dziękczynienia. W domu Kappa przebywają również Munsch, #3, #5.

Odcinek 11

W Czarny Piątek Chanelki udają się do sklepu, gdzie akatuje je Czerwony Diabeł. Liderka grupy Chanel postanawia
Tumblr o27wrdqT8D1ut93t5o6 250
walczyć z mordercą myśląc, że za maską kryje się Cathy Munsh, pozostałe Chanelki uciekają. Czerwony Diabeł postrzela Chanel z łuku w ramię, po tym incydencie dziewczyny starają się zabić dziekan Munsch. 

Odcinek 12

Wszystkie Chanelki zebrane są na holu głównym wraz z dostawcą pizzy do którego przywiązany jest dynamit. Hester mówi, że widziała w domu Kappy jakąś dziewczynę, która miała na sobie welon i mamrotała coś głupiego. Chanelki uciekają, a mężczyzna od pizzy wybucha.

Chanelki postanawiają odwiedzić dawną mieszkankę domu Kappy Melanie Dorkus, numerowi piątemu coś wypada i postanawia wrócić do Kappy. W tym samym czasie ktoś zaatakował Hester - wbił jej szpilkę w oko. 

Odcinek 13

Hester zostaje zabrana do szpitala i zwala winę na #5, że ta ją zaatakowała. Akcja przenosi się do holu głównego, gdzie Hester udowadnia wszystkim, że to pozostałe Chanelki mordowały ludzi na kampusie. Chanel #1, #3 oraz #5 zostają aresztowane i ostatecznie zamknięte w szpitalu psychiatrycznym. 

Ciekawostki

  • Chanel Oberlin proponowała Grace Gardner bycie Chanel #6, jednak ta odmówiła.
  • Grace jest jedyną znaną dziewczyną w Kappa Kappa Tau, która odrzuciła propozycje Chanel.
  • Chanel #4 jest pierwszą umarła chanelką.
  • Chanel #2 jest pierwszą chanelką zabitą przez Czerwonego Diabła.
  • Chanel Oberlin zrobiła z Hester Urlich Chanel #6.
  • Wszystkie Chanelki spały z Chadem Radwellem. 
  • Chanel #6 jest jedyną Chanelką, którą Chanel nazywała po imieniu.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki