FANDOM

Poniższa oś czasu przedstawia wydarzenia, które miały miejsce w Scream Queens.

1988Edytuj

1993 - 1994Edytuj

  • Narodziny Pete'a Martinez'a następują około tych lat.

1995Edytuj

  • Wes Gardner uprawia seks z Sophią Doyle. 
  • W domu Kappy odbywa się impreza.
  • Sophia Doyle umiera, a wcześniej rodzi Boone Clemens oraz Hester Ulrich, którzy są również dziećmi Wes'a Gardner'a.
  • Cathy Munsch ukrywa śmierć Shopi Doylie i każe zmienić imiona i wyprowadzić się z Kappy dziewczyną, które były świadkami śmierci. 
  • Narodziny Grace Gardner (córki Wes'a Gardner'a i Bethany Stevens).
  • Amy Meyer adoptuje Hester i Boone'a po czym popełnia sambójstwo przez traumatyczne przeżycia dotyczące śmierci matki dzieci. 
  • Bethany zmienia imię na Mary Mulligan.
  • Jess Meyer (siostra Amy) adoptuje dzieci Sophi i mieszka z nimi w opuszczonym domu. Ma depresję przez samobójstwa siostry.
  • Jess Meyer zmienia imię na Gigi Caldwell
  • Grudzień: Gigi trafia do szpitala psychiatrycznego wraz z dziećmi przez depresję.

1996 - 1997Edytuj

  • Mary (Bethany Stevens) przed bycie pod wpływem narkotyków i alkoholu podczas jazdy autem z dzieckiem zostaje pozwana przez Wes'a o prawa rodzicielskie do Grace.
  • Kiedy Grace ma dwa lata jej matka umiera przez jazdę autem pod wpływem alkoholu. 
  • Wes podpala dom i niszczy wszystkie dowody, które dotyczą tożsamości matki Grace.

1998Edytuj

  • Czerwiec: Gigi planuje zemste przez to, że jej siostra popełnia samobójstwo przez ludzi z Kappy.

2003Edytuj

  • Gigi prowadzi lekcje zabijania dla pięcioletniego Boone i Hester. 

2004 - 2014Edytuj

  • Boone i Hester dorastają w szpitalu psychiatrycznym do momentu aż będą gotowi do rozpoczęcia planu.
  • Hester ma pomysł na wykorzystanie mastkotki uniwersytetu Wallace Czerwonego Diabła.
  • Boone dostaje się do domu Dickie Dolar Scholars jako student.
  • 24 - 26 marca: Grace Gardner ogląda dom Kappy, aby upewnić się czy chce tu studiować.
  • Czerwony Diabeł rani Melanie Dorkus przez oparzenie jej ciała kwasem. 
  • Melanie Dorkus zmuszona jest ustąpić z miejsca przewodniczącej Kappy. Chanel Oberlin staje się nową przewodniczącą.
  • Tego samego dnia Grace po raz pierwszy spotyka Chanel, Chanel #3 i Chanel #5.

2015Edytuj

  • Jakiś czas przed październikiem Chanel #4 wraca do domu chora gdzie umiera na zapalenie opon mózgowych.
  • Hester dostaje się do domu Kappy.
  • Hester ubiera się jako Chanel Oberlin i idzie do sklepu kupując rzeczy potrzebne do morderstw.
  • Cathy Munsch chce zamknąc dom Kappy, bo nienawidzi systemu który panuje tam przez Chanelki. Gigi Caldwell podając się za prawnika zmienia jej zdanie proponując, aby każda dziewczyna, która dostała się na uniwersytet Wallace mogła mieszkać w Kappie.
  • Grace Gardner i Zayday Wiliams spotykają się i stają sie najlepszymi przyjaciółkami.
  • Do Kappy oprócz Hester dołączają: Jennifer, Sam, Zayday, Grace oraz Tiffany.
  • Chanel przez przypadek zabija panią Bean.
  • Chanel #2 zostaje zamordowana przez Czerwonego Diabła.
  • Tiffany DeSalle również staje się ofiarą mordercy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki