FANDOM

Sezon drugi
SQ S02 announcemssent 700x700
Premiera: 20 września 2016
Poprzednie: Sezon pierwszy

Sezon drugi został oficjalnie potwierdzony przez Fox 15 stycznia 2016 roku. Jego amerykańska premiera odbędzie się 20 września 2016.

StreszczenieEdytuj

Sezon drugi z kampusu przenosi się do zupełnie nowej lokalizacji, przerażające morderstwa zaczną się ponownie. Tym razem odbędzie się to w szpitalu, gdzie niezwykłe przypadki medyczne są pod obserwacją.

SpoileryEdytuj

  • Cathy Munsch postanowi kupić szpital dla nieuleczalnie chorych.
  • Hester Urlich nie będzie zabójcą w drugim sezonie, jednak będzie ściśle związana z tym, co będzie działo się w szpitalu.
    • Nie będzie również lekarzem, ale może być pacjentem.
    • Nie będzie nosić kołnierzu w tym sezonie.
    • Gdy zaczyna się drugi sezon nie będziemy wiedzieć, gdzie przebywa Hester.    
  • Chanelki zostaną legalnie zwolnione ze szpitala psychiatrycznego i staną się studentkami medycyny.
    • Uwolnią się od tytułu morderczyń.
    • Staną się mniej glamour i ze względu na brak pieniędzy będą zmuszone pracować w szpitalu Munsch, aby trzymać się swojego stylu ubioru.
  • Zayday będzie absolwentką uniwersytetu Wallace, będzie trenowała jako lekarz na rzecz Munsch.
  • Denise Hemphill wzroszła w szeregach FBI i staje się integralną częścią w śledztwie w szpitalu.
  • Akcja rozpoczyna się trzy lata po wydarzeniach w Kappa Kappa Tau.
  • Ten sezon będzie znacznie krwawszy i ciemniejszy niż poprzedni.
  • Ten sezon będzie miał wysoki poziom zamieszania.

FabułaEdytuj

Dziekan Munsch odniosła wielki sukces, zwiedziła świat i stwierdziła, że potrzebuje nowej misji. Zakłada więc szpital, który zajmuje się przypadkami, jakich nie podjęłaby się żadna inna instytucja. Zayday, która po dwóch latach zdała studia, uczy się w nim od Dziekan jak być psychologiem. Chanelki na poważnie zajęły się swoją edukacją i trafiają do szpitala jako studentki medycyny. W szpitalu pojawi się morderca, z którym intymnie będzie związana Hester. Denise zaczęła pracować dla FBI i również będzie związana ze szpitalnymi wypadkami.

ObsadaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki